Lies, Emily Kate (2025) Modeling and System Identification of a Scaled Railway Running Gear Test Rig with Independently Rotating Driven Wheels Based on Frequency Responses. Bachelorarbeit, TU München.
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PDF
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elib-URL des Eintrags: | https://elib.dlr.de/213079/ | ||||
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Dokumentart: | Hochschulschrift (Bachelorarbeit) | ||||
Titel: | Modeling and System Identification of a Scaled Railway Running Gear Test Rig with Independently Rotating Driven Wheels Based on Frequency Responses | ||||
Autoren: |
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Datum: | März 2025 | ||||
Open Access: | Ja | ||||
Stichwörter: | Control, System identification, independently rotating driven wheels | ||||
Institution: | TU München | ||||
Abteilung: | Chair of Automatic Control | ||||
DLR - Schwerpunkt: | Verkehr | ||||
DLR - Forschungsgebiet: | V SC Schienenverkehr | ||||
Standort: | Oberpfaffenhofen | ||||
Institute & Einrichtungen: | Institut für Fahrzeugkonzepte > Fahrzeug Systemdynamik und Regelungstechnik |
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