Lies, Emily Kate (2025) Modeling and System Identification of a Scaled Railway Running Gear Test Rig with Independently Rotating Driven Wheels Based on Frequency Responses. Bachelorarbeit, TU München.
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PDF
5MB |
elib-URL des Eintrags: | https://elib.dlr.de/213079/ | ||||||||
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Dokumentart: | Hochschulschrift (Bachelorarbeit) | ||||||||
Titel: | Modeling and System Identification of a Scaled Railway Running Gear Test Rig with Independently Rotating Driven Wheels Based on Frequency Responses | ||||||||
Autoren: |
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Datum: | März 2025 | ||||||||
Open Access: | Ja | ||||||||
Status: | veröffentlicht | ||||||||
Stichwörter: | Control, System identification, independently rotating driven wheels | ||||||||
Institution: | TU München | ||||||||
Abteilung: | Chair of Automatic Control | ||||||||
HGF - Forschungsbereich: | Luftfahrt, Raumfahrt und Verkehr | ||||||||
HGF - Programm: | Verkehr | ||||||||
HGF - Programmthema: | Schienenverkehr | ||||||||
DLR - Schwerpunkt: | Verkehr | ||||||||
DLR - Forschungsgebiet: | V SC Schienenverkehr | ||||||||
DLR - Teilgebiet (Projekt, Vorhaben): | V - ProCo - Propulsion and Coupling | ||||||||
Standort: | Oberpfaffenhofen | ||||||||
Institute & Einrichtungen: | Institut für Fahrzeugkonzepte > Fahrzeug Systemdynamik und Regelungstechnik | ||||||||
Hinterlegt von: | Posielek, Tobias | ||||||||
Hinterlegt am: | 10 Mär 2025 05:15 | ||||||||
Letzte Änderung: | 10 Mär 2025 05:15 |
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