elib
DLR-Header
DLR-Logo -> http://www.dlr.de
DLR Portal Home | Imprint | Privacy Policy | Contact | Deutsch
Fontsize: [-] Text [+]

Numerische Untersuchung aerodynamischer Effekte im Flügelrumpfübergang einer Hochauftriebskonfiguration

Melber-Wilkending, Stefan (2014) Numerische Untersuchung aerodynamischer Effekte im Flügelrumpfübergang einer Hochauftriebskonfiguration. Dissertation. DLR-Forschungsbericht. DLR-FB 2014-21, 136 S.

Full text not available from this repository.


Item URL in elib:https://elib.dlr.de/98079/
Document Type:Monograph (DLR-Forschungsbericht, Dissertation)
Title:Numerische Untersuchung aerodynamischer Effekte im Flügelrumpfübergang einer Hochauftriebskonfiguration
Authors:
AuthorsInstitution or Email of AuthorsAuthors ORCID iD
Melber-Wilkending, Stefanstefan.melber (at) dlr.deUNSPECIFIED
Date:2014
Refereed publication:No
Open Access:No
Gold Open Access:No
In SCOPUS:No
In ISI Web of Science:No
Number of Pages:136
Status:Published
Keywords:Vorflügelhorn, Maximaler Auftriebsbeiwert, Hochauftriebsaerodynamik, Numerische Strömungssimulation, Halbmodell, Windkanal Einfluss
Institution:TU Braunschweig / DLR Braunschweig
HGF - Research field:Aeronautics, Space and Transport
HGF - Program:Aeronautics
HGF - Program Themes:fixed-wing aircraft
DLR - Research area:Aeronautics
DLR - Program:L AR - Aircraft Research
DLR - Research theme (Project):L - Flight Physics
Location: Braunschweig
Institutes and Institutions:Institute of Aerodynamics and Flow Technology > Transport Aircraft
Deposited By: Seyfried, Beate
Deposited On:07 Sep 2015 14:50
Last Modified:07 Sep 2015 14:50

Repository Staff Only: item control page

Browse
Search
Help & Contact
Information
electronic library is running on EPrints 3.3.12
Copyright © 2008-2017 German Aerospace Center (DLR). All rights reserved.