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The Benefits of the Passive and Active Aeroelastic Design of Aircraft Structures.

Hönlinger, H.G. und Hutin, P.-M. und Pendleton, E.W. (1997) The Benefits of the Passive and Active Aeroelastic Design of Aircraft Structures. In: Abstract of the Presentations from the NATO Research and Technology Organisation. AGARD Conference on Future Aerospace Technology in the Service of the Alliance, 14-17 April 1997.

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elib-URL des Eintrags:https://elib.dlr.de/39838/
Dokumentart:Konferenzbeitrag (Paper)
Zusätzliche Informationen: LIDO-Berichtsjahr=1997,
Titel:The Benefits of the Passive and Active Aeroelastic Design of Aircraft Structures.
Autoren:
AutorenInstitution oder E-Mail-AdresseAutoren-ORCID-iDORCID Put Code
Hönlinger, H.G.NICHT SPEZIFIZIERTNICHT SPEZIFIZIERTNICHT SPEZIFIZIERT
Hutin, P.-M.ONERANICHT SPEZIFIZIERTNICHT SPEZIFIZIERT
Pendleton, E.W.WLNICHT SPEZIFIZIERTNICHT SPEZIFIZIERT
Datum:1997
Erschienen in:Abstract of the Presentations from the NATO Research and Technology Organisation
Open Access:Nein
Gold Open Access:Nein
In SCOPUS:Nein
In ISI Web of Science:Nein
Status:veröffentlicht
Stichwörter:aeroelasticity, multidisciplinary design and optimization, aeroelastic tailoring, concurrent engineering
Veranstaltungstitel:AGARD Conference on Future Aerospace Technology in the Service of the Alliance, 14-17 April 1997
HGF - Forschungsbereich:Verkehr und Weltraum (alt)
HGF - Programm:Luftfahrt
HGF - Programmthema:keine Zuordnung
DLR - Schwerpunkt:Luftfahrt
DLR - Forschungsgebiet:L ST - Starrflüglertechnologien
DLR - Teilgebiet (Projekt, Vorhaben):NICHT SPEZIFIZIERT
Standort: Göttingen
Institute & Einrichtungen:Institut für Aeroelastik
Hinterlegt von: DLR-Beauftragter, elib
Hinterlegt am:02 Apr 2006
Letzte Änderung:27 Apr 2009 10:56

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