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Mehrzielige Regleroptimierung fuer das "High Incidence Research Model" der GARTEUR "Design Challenge on Robust Flight Control"

Grübel, G. and Kienitz, K. H. (1997) Mehrzielige Regleroptimierung fuer das "High Incidence Research Model" der GARTEUR "Design Challenge on Robust Flight Control". In: DGLR-Jahrbuch 1997

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Abstract

Design Challenge on Robust Flight Control eine Regelungsaufgabe zur Stabilittsverbesserung definiert wurde. OP****.

Item URL in elib:https://elib.dlr.de/28533/
Document Type:Contribution to a Collection
Additional Information: event_title=Deutscher Luft- und Raumfahrtkongreß 1997, München, LIDO-Berichtsjahr=1997, pages=10,
Title:Mehrzielige Regleroptimierung fuer das "High Incidence Research Model" der GARTEUR "Design Challenge on Robust Flight Control"
Authors:
AuthorsInstitution or Email of AuthorsAuthor's ORCID iDORCID Put Code
Grübel, G. UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kienitz, K. H.Instituto Tecnologico de Aeronautica, Sao Jose dos CamposUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Date:1997
Journal or Publication Title:DGLR-Jahrbuch 1997
Refereed publication:Yes
Open Access:No
Gold Open Access:No
In SCOPUS:No
In ISI Web of Science:No
Status:Published
Keywords:Das High Incidence Research Model (HIRM) beschreibt ein Hochleistungs flugzeug im hohen Anstellwinkelbereich, für das im Rahmen der GARTEUR
HGF - Research field:UNSPECIFIED
HGF - Program:Space (old)
HGF - Program Themes:W SY - Technik für Raumfahrtsysteme
DLR - Research area:UNSPECIFIED
DLR - Program:W SY - Technik für Raumfahrtsysteme
DLR - Research theme (Project):UNSPECIFIED
Location: Oberpfaffenhofen
Institutes and Institutions:Institute of Robotics and Mechatronics (until 2012) > Institut für Dynamik der Flugsysteme
Deposited By: DLR-Beauftragter, elib
Deposited On:02 Apr 2006
Last Modified:08 Mar 2010 13:49

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