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Analyse des Potenzials von VCE-Triebwerken zur Reduktion der Installationswiderstände von Triebwerkseinlauf und -düse

Hönes, Stefan (2022) Analyse des Potenzials von VCE-Triebwerken zur Reduktion der Installationswiderstände von Triebwerkseinlauf und -düse. Master's, Universität Stuttgart.

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Item URL in elib:https://elib.dlr.de/185597/
Document Type:Thesis (Master's)
Title:Analyse des Potenzials von VCE-Triebwerken zur Reduktion der Installationswiderstände von Triebwerkseinlauf und -düse
Authors:
AuthorsInstitution or Email of AuthorsAuthor's ORCID iDORCID Put Code
Hönes, StefanUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Date:9 March 2022
Refereed publication:No
Open Access:No
Status:Published
Keywords:engine installation drag, spillage drag, boat-tail drag, fighter aircraft, variable cycle engine, military engine installation, aircraft intake
Institution:Universität Stuttgart
Department:Institut für Luftfahrtantriebe
HGF - Research field:other
HGF - Program:other
HGF - Program Themes:other
DLR - Research area:Aeronautics
DLR - Program:L DT - Defense Technology
DLR - Research theme (Project):L - Effect, L - Support
Location: Köln-Porz
Institutes and Institutions:Institute of Propulsion Technology > Engine
Deposited By: Zenkner, Sebastian
Deposited On:14 Apr 2022 13:32
Last Modified:14 Apr 2022 13:32

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