Thorpe, Ashton (2020) Bewertung der Potenziale und Zulassungsvoraussetzungen hybridelektrischer Antriebskonzepte für HochgeschwindigkeitsHelikopterkonfigurationen. Diploma, Tehnische Universität Dresden.
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Item URL in elib: | https://elib.dlr.de/140978/ | ||||||||
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Document Type: | Thesis (Diploma) | ||||||||
Title: | Bewertung der Potenziale und Zulassungsvoraussetzungen hybridelektrischer Antriebskonzepte für HochgeschwindigkeitsHelikopterkonfigurationen | ||||||||
Authors: |
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Date: | October 2020 | ||||||||
Refereed publication: | No | ||||||||
Open Access: | No | ||||||||
Number of Pages: | 142 | ||||||||
Status: | Published | ||||||||
Keywords: | Hybrid-Elektrische-Antriebe, HEL, Hochgeschwindigkeits-Helikopter, Zulassungsvoraussetzungen | ||||||||
Institution: | Tehnische Universität Dresden | ||||||||
Department: | Institut für Strömungsmaschinen | ||||||||
HGF - Research field: | Aeronautics, Space and Transport | ||||||||
HGF - Program: | Aeronautics | ||||||||
HGF - Program Themes: | Clean Propulsion | ||||||||
DLR - Research area: | Aeronautics | ||||||||
DLR - Program: | L CP - Clean Propulsion | ||||||||
DLR - Research theme (Project): | L - Future Engines and Engine Integration | ||||||||
Location: | Köln-Porz | ||||||||
Institutes and Institutions: | Institute of Propulsion Technology > Engine Institute of Flight Systems > Rotorcraft | ||||||||
Deposited By: | Becker, Richard-Gregor | ||||||||
Deposited On: | 22 Feb 2021 11:34 | ||||||||
Last Modified: | 22 Feb 2021 11:34 |
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