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Konsumentenrente versus Ersparnisansatz - Wie wird der Nutzen der Verkehrsteilnehmer bestimmt?

Winkler, Christian (2012) Konsumentenrente versus Ersparnisansatz - Wie wird der Nutzen der Verkehrsteilnehmer bestimmt? Internationales Verkehrswesen, 64 (3), pp. 47-50. Deutscher Verkehrs Verlag Media Group, Hamburg. ISSN 0020-9511

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Item URL in elib:https://elib.dlr.de/79521/
Document Type:Article
Title:Konsumentenrente versus Ersparnisansatz - Wie wird der Nutzen der Verkehrsteilnehmer bestimmt?
Authors:
AuthorsInstitution or Email of AuthorsAuthors ORCID iD
Winkler, Christianchristian.winkler (at) dlr.deUNSPECIFIED
Date:May 2012
Journal or Publication Title:Internationales Verkehrswesen
Refereed publication:No
Open Access:No
Gold Open Access:No
In SCOPUS:No
In ISI Web of Science:No
Volume:64
Page Range:pp. 47-50
Editors:
EditorsEmail
Straube, FrankTU Berlin
Publisher:Deutscher Verkehrs Verlag Media Group, Hamburg
ISSN:0020-9511
Status:Published
Keywords:Nutzen-Kosten-Analyse, Konsumentenrente, Ersparnisansatz, Ressourcenverbrauch, Zahlungsbereitschaft
HGF - Research field:Aeronautics, Space and Transport
HGF - Program:Transport
HGF - Program Themes:Transport System
DLR - Research area:Transport
DLR - Program:V VS - Verkehrssystem
DLR - Research theme (Project):V - Projekt Verkehrsentwicklung und Umwelt (old)
Location: Berlin-Adlershof
Institutes and Institutions:Institute of Transport Research > Passenger Transport
Deposited By: Winkler, Dr.-Ing. Christian
Deposited On:13 Dec 2012 15:57
Last Modified:10 Jan 2019 15:48

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