Vechtel, Dennis (2009) Simulation of aircraft performance with DFS in comparison with conventional flap settings. DLR-Interner Bericht. DLR-IB 111-2009/06. 29 S.
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Kurzfassung
This report deals with the results of take-off and landing simulations of aircraft performance with differential flap settings. The reports outlines possible benefits by using differential flap settings at take-off and landing flight phases in comparison with conventional flap settings. The analysis was performed for the EU-Project NEFS.
elib-URL des Eintrags: | https://elib.dlr.de/58360/ | ||||||||
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Dokumentart: | Berichtsreihe (DLR-Interner Bericht) | ||||||||
Titel: | Simulation of aircraft performance with DFS in comparison with conventional flap settings | ||||||||
Autoren: |
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Datum: | 2009 | ||||||||
Referierte Publikation: | Nein | ||||||||
Open Access: | Nein | ||||||||
Seitenanzahl: | 29 | ||||||||
Status: | veröffentlicht | ||||||||
Stichwörter: | take-off simulations, landing simulations, NEFS | ||||||||
HGF - Forschungsbereich: | keine Zuordnung | ||||||||
HGF - Programm: | Luftfahrt | ||||||||
HGF - Programmthema: | Starrflügler (alt) | ||||||||
DLR - Schwerpunkt: | Luftfahrt | ||||||||
DLR - Forschungsgebiet: | L AR - Starrflüglerforschung | ||||||||
DLR - Teilgebiet (Projekt, Vorhaben): | L - Systeme & Kabine (alt) | ||||||||
Standort: | Braunschweig | ||||||||
Institute & Einrichtungen: | Institut für Flugsystemtechnik > Flugdynamik und Simulation | ||||||||
Hinterlegt von: | UNGÜLTIGER BENUTZER | ||||||||
Hinterlegt am: | 24 Jun 2009 10:17 | ||||||||
Letzte Änderung: | 02 Nov 2009 15:56 |
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