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Relative effects of velocity- and mixture-coupling in a thermoacoustically unstable, partially-premixed flame

Karmarkar, Ashwini und O'Connor, Jacqueline und Boxx, Isaac (2022) Relative effects of velocity- and mixture-coupling in a thermoacoustically unstable, partially-premixed flame. Journal of Engineering for Gas Turbines and Power, 144 (1), 011003. American Society of Mechanical Engineers (ASME). doi: 10.1115/1.4052262. ISSN 0742-4795.

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Offizielle URL: https://doi.org/10.1115/1.4052262


elib-URL des Eintrags:https://elib.dlr.de/146615/
Dokumentart:Zeitschriftenbeitrag
Titel:Relative effects of velocity- and mixture-coupling in a thermoacoustically unstable, partially-premixed flame
Autoren:
AutorenInstitution oder E-Mail-AdresseAutoren-ORCID-iDORCID Put Code
Karmarkar, AshwiniPennsylvania State UniversityNICHT SPEZIFIZIERTNICHT SPEZIFIZIERT
O'Connor, JacquelinePennsylvania State UniversityNICHT SPEZIFIZIERTNICHT SPEZIFIZIERT
Boxx, IsaacNICHT SPEZIFIZIERThttps://orcid.org/0000-0003-1916-6206NICHT SPEZIFIZIERT
Datum:27 August 2022
Erschienen in:Journal of Engineering for Gas Turbines and Power
Referierte Publikation:Ja
Open Access:Ja
Gold Open Access:Nein
In SCOPUS:Ja
In ISI Web of Science:Ja
Band:144
DOI:10.1115/1.4052262
Seitenbereich:011003
Verlag:American Society of Mechanical Engineers (ASME)
ISSN:0742-4795
Status:veröffentlicht
Stichwörter:velocity-coupling, mixture coupling, thermoacoustics, pressure, kHz laserdiagnostics
HGF - Forschungsbereich:Luftfahrt, Raumfahrt und Verkehr
HGF - Programm:Luftfahrt
HGF - Programmthema:Umweltschonender Antrieb
DLR - Schwerpunkt:Luftfahrt
DLR - Forschungsgebiet:L CP - Umweltschonender Antrieb
DLR - Teilgebiet (Projekt, Vorhaben):L - Virtuelles Triebwerk
Standort: Stuttgart
Institute & Einrichtungen:Institut für Verbrennungstechnik > Verbrennungsdiagnostik
Hinterlegt von: Geigle, Dr. Klaus Peter
Hinterlegt am:02 Dez 2021 09:08
Letzte Änderung:29 Nov 2023 14:56

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