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Cylinders in cross-flow: why roundness can lead to multiple personality disorder

van Hinsberg, Nils (2018) Cylinders in cross-flow: why roundness can lead to multiple personality disorder. In: 21st STAB/DGLR Symposium on New Results in Numerical and Experimental Fluid Mechanics, Seiten 168-169. STAB 2018 - 21. DGLR-Fach-Symposium, 2018-11-06 - 2018-11-07, Darmstadt. ISBN 978-3-030-25252-6. ISSN 1612-2909.

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elib-URL des Eintrags:https://elib.dlr.de/122920/
Dokumentart:Konferenzbeitrag (Vortrag)
Zusätzliche Informationen:Titel im Jahresbericht: "The Reynolds-Number effect on the steady and unsteady aerodynamic loading on smooth and slightly-rough square-section cylinders with rounded Corners"
Titel:Cylinders in cross-flow: why roundness can lead to multiple personality disorder
Autoren:
AutorenInstitution oder E-Mail-AdresseAutoren-ORCID-iDORCID Put Code
van Hinsberg, NilsNils.vanHinsberg (at) dlr.dehttps://orcid.org/0000-0001-7411-333X134152077
Datum:2018
Erschienen in:21st STAB/DGLR Symposium on New Results in Numerical and Experimental Fluid Mechanics
Referierte Publikation:Ja
Open Access:Nein
Gold Open Access:Nein
In SCOPUS:Ja
In ISI Web of Science:Nein
Seitenbereich:Seiten 168-169
ISSN:1612-2909
ISBN:978-3-030-25252-6
Status:veröffentlicht
Stichwörter:Reynolds number, roundness, cylinders, surface roughness, wind tunnel, experiments
Veranstaltungstitel:STAB 2018 - 21. DGLR-Fach-Symposium
Veranstaltungsort:Darmstadt
Veranstaltungsart:nationale Konferenz
Veranstaltungsbeginn:6 November 2018
Veranstaltungsende:7 November 2018
Veranstalter :STAB - Deutsche Strömungsmechanische Arbeitsgemeinschaft
HGF - Forschungsbereich:Luftfahrt, Raumfahrt und Verkehr
HGF - Programm:Luftfahrt
HGF - Programmthema:Flugzeuge
DLR - Schwerpunkt:Luftfahrt
DLR - Forschungsgebiet:L AR - Aircraft Research
DLR - Teilgebiet (Projekt, Vorhaben):L - Flugphysik (alt)
Standort: Göttingen
Institute & Einrichtungen:Institut für Aeroelastik > Aeroelastische Experimente
Hinterlegt von: van Hinsberg, Dr. Ir. Nils
Hinterlegt am:21 Nov 2018 14:32
Letzte Änderung:24 Apr 2024 20:26

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