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Fan tone simulation from a UHBR engine with drooped nacelle inlet at Approach condition and an angle of attack of 10°

Holewa, Axel und Guerin, Sebastien (2017) Fan tone simulation from a UHBR engine with drooped nacelle inlet at Approach condition and an angle of attack of 10°. 21st Workshop of the Aeroacoustics Specialists Committee of the CEAS, Dublin, Ireland.

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elib-URL des Eintrags:https://elib.dlr.de/117977/
Dokumentart:Konferenzbeitrag (Vortrag)
Titel:Fan tone simulation from a UHBR engine with drooped nacelle inlet at Approach condition and an angle of attack of 10°
Autoren:
AutorenInstitution oder E-Mail-AdresseAutoren-ORCID-iDORCID Put Code
Holewa, AxelAxel.Holewa (at) dlr.deNICHT SPEZIFIZIERTNICHT SPEZIFIZIERT
Guerin, SebastienSebastien.Guerin (at) dlr.deNICHT SPEZIFIZIERTNICHT SPEZIFIZIERT
Datum:September 2017
Referierte Publikation:Nein
Open Access:Nein
Gold Open Access:Nein
In SCOPUS:Nein
In ISI Web of Science:Nein
Status:veröffentlicht
Stichwörter:acoustics, inflow distortion, mode scattering
Veranstaltungstitel:21st Workshop of the Aeroacoustics Specialists Committee of the CEAS
Veranstaltungsort:Dublin, Ireland
Veranstaltungsart:Workshop
HGF - Forschungsbereich:Luftfahrt, Raumfahrt und Verkehr
HGF - Programm:Luftfahrt
HGF - Programmthema:Antriebssysteme
DLR - Schwerpunkt:Luftfahrt
DLR - Forschungsgebiet:L ER - Engine Research
DLR - Teilgebiet (Projekt, Vorhaben):L - Virtuelles Triebwerk und Validierungsmethoden (alt)
Standort: Berlin-Charlottenburg
Institute & Einrichtungen:Institut für Antriebstechnik > Triebwerksakustik
Hinterlegt von: Guerin, Sebastien
Hinterlegt am:09 Jan 2018 12:03
Letzte Änderung:20 Jun 2021 15:50

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