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Compressed sensing based azimuthal mode analysis of in-duct sound fields with reduced modal sparsity

Hurst, Jakob und Behn, Maximilian und Tapken, Ulf (2016) Compressed sensing based azimuthal mode analysis of in-duct sound fields with reduced modal sparsity. In: Proceedings of the 20th Workshop of the Aeroacoustics Specialists Committee of the CEAS. 20th Workshop of the Aeroacoustics Specialists Committee of the CEAS, 2016-09-07 - 2016-09-08, Southampton, Vereinigtes Königreich. (nicht veröffentlicht)

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Offizielle URL: http://www.southampton.ac.uk/assets/imported/transforms/content-block/UsefulDownloads_Download/CC979A11E1D4478699B74B41B372D769/CEAS_ASC_Aircraft_Noise_workshop_2016_Agenda_v5.pdf


elib-URL des Eintrags:https://elib.dlr.de/109516/
Dokumentart:Konferenzbeitrag (Vortrag)
Titel:Compressed sensing based azimuthal mode analysis of in-duct sound fields with reduced modal sparsity
Autoren:
AutorenInstitution oder E-Mail-AdresseAutoren-ORCID-iDORCID Put Code
Hurst, Jakobjakob.hurst (at) dlr.deNICHT SPEZIFIZIERTNICHT SPEZIFIZIERT
Behn, Maximilianmaximilian.behn (at) dlr.dehttps://orcid.org/0000-0001-8478-8269NICHT SPEZIFIZIERT
Tapken, Ulfulf.tapken (at) dlr.dehttps://orcid.org/0000-0002-0870-1253NICHT SPEZIFIZIERT
Datum:September 2016
Erschienen in:Proceedings of the 20th Workshop of the Aeroacoustics Specialists Committee of the CEAS
Referierte Publikation:Nein
Open Access:Nein
Gold Open Access:Nein
In SCOPUS:Nein
In ISI Web of Science:Nein
Status:nicht veröffentlicht
Stichwörter:Engine Acoustics, Azitmuthal Mode Analysis, AMA, Compressed Sensing, subsampling, microphone array, interaction modes, sparse signal reconstruction
Veranstaltungstitel:20th Workshop of the Aeroacoustics Specialists Committee of the CEAS
Veranstaltungsort:Southampton, Vereinigtes Königreich
Veranstaltungsart:Workshop
Veranstaltungsbeginn:7 September 2016
Veranstaltungsende:8 September 2016
HGF - Forschungsbereich:Luftfahrt, Raumfahrt und Verkehr
HGF - Programm:Luftfahrt
HGF - Programmthema:Antriebssysteme
DLR - Schwerpunkt:Luftfahrt
DLR - Forschungsgebiet:L ER - Engine Research
DLR - Teilgebiet (Projekt, Vorhaben):L - Verdichtertechnologien (alt), L - Turbinentechnologien (alt)
Standort: Berlin-Charlottenburg
Institute & Einrichtungen:Institut für Antriebstechnik > Triebwerksakustik
Hinterlegt von: Behn, Maximilian
Hinterlegt am:20 Dez 2016 14:04
Letzte Änderung:24 Apr 2024 20:14

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