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Calculations and experimental resulte of the adaptive twist control concept of reduced helicopter vibrations and noise emissions.Proceedings: The main sources of helicopter vibration and noise emissions and adaptive concepts to reduce them.

Büter, A. und Breitbach, E. und Hanselka, H. (1997) Calculations and experimental resulte of the adaptive twist control concept of reduced helicopter vibrations and noise emissions.Proceedings: The main sources of helicopter vibration and noise emissions and adaptive concepts to reduce them. In: The Royal Aeronautical Society, Innovation in Rotorcraft Technology. 1997.. London, UK, 24.-25.6. 1997..

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Dokumentart:Konferenzbeitrag (Paper)
Zusätzliche Informationen: LIDO-Berichtsjahr=1997,
Titel:Calculations and experimental resulte of the adaptive twist control concept of reduced helicopter vibrations and noise emissions.Proceedings: The main sources of helicopter vibration and noise emissions and adaptive concepts to reduce them.
Autoren:
AutorenInstitution oder E-Mail-Adresse der Autoren
Büter, A.NICHT SPEZIFIZIERT
Breitbach, E.NICHT SPEZIFIZIERT
Hanselka, H.NICHT SPEZIFIZIERT
Datum:1997
Erschienen in:The Royal Aeronautical Society, Innovation in Rotorcraft Technology. 1997.
Status:veröffentlicht
Veranstaltungstitel:London, UK, 24.-25.6. 1997.
HGF - Forschungsbereich:Verkehr und Weltraum (alt)
HGF - Programm:Weltraum (alt)
HGF - Programmthema:W RP - Raumtransport
DLR - Schwerpunkt:Weltraum
DLR - Forschungsgebiet:W RP - Raumtransport
DLR - Teilgebiet (Projekt, Vorhaben):NICHT SPEZIFIZIERT
Standort: Braunschweig
Institute & Einrichtungen:Institut für Faserverbundleichtbau und Adaptronik > Institut für Strukturmechanik
Hinterlegt von: elib DLR-Beauftragter
Hinterlegt am:02 Apr 2006
Letzte Änderung:27 Apr 2009 12:11

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